loading...
آرماگدون
آخرین ارسال های انجمن
آرمین پورصادقی بازدید : 1831 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

سلام به همه ی دوستان

امروز میخوام در مورد سریال خاطرات یک خون اشام براتون بنویسم.

توجه کرده باشید خون اشام یا دراکولا ها در فیلمهای قدیمی تر اکثرا شخصیت منفی بودن در خونه های متروک زندگی میکردن با قتل خون به دست می اوردن و مثلا در روشنایی روز نمیتونستن بیرون بیان اب کلیساهای مسیحی باعث ازارشون میشد و حتی مرگشون لباس پوشیدنشون عادی نبود ولی در این سریال میبینیم که قتل رو بد میدونن از خونهایی که از بانک خون میدزدن تغدیه میکنند تو روز راحت میان بیرون اصلا اب مقدس روی انها بی تاثیر با خنجر چوبی میمیرند بین مردم زندگی میکنند عاشق انسان ها میشن جالب تر از اون انسان ها بهشون اعتماد دارن بعضیاشون رو موجودات خوبی میدونن و ازشون حمایت میکنن مثل ما تو خونه های معمولی زندگی میکنن و خون رو تو جام شرابشون میخورن

Vamp سریال The Vampire Diaries و تبلیغ شیطان پرستی

 

 

آرمین پورصادقی بازدید : 23 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

حدیثی معتبر از پیامبر هست که ۲ تاست و درباره آخرالزمان هستش که ترکیبی خدمتتون عرض میکنم و با شرایط امروز تطبیق خواهیم داد…پیامبر میفرماید:از نشانه های ظهور حجت ما این است که در حجاز فردی به حکومت میرسد که نام حیوان دارد..و پس آن مردی به حکومت میرسد که نام عبدالله دارد…این حدیث اول بود…حدیث دوم اینه که   حضرت میفرماید:پس از مرگ عبدالله حکومت های چند روزه و چند ماهه تشکیل خواهد یافت و هرکس سه بار خبر مرگ عبدالله را به من بدهد من سه بار به او مژده ظهور میدهم…

43464 نشانه ای از ظهور...

 

آرمین پورصادقی بازدید : 521 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

 به نام خدا

در پست مربوط به علائم فراماسونری در مورد چشم جهان بین (دجال) صحبت هایی شد و البته با یک جستجوی کوتاه در اینترنت اطلاعات بیشتری می توانید در مورد این نماد کسب کنید من می خواهم در این پست یک سری اطلاعات در مورد این نماد بذارم که تقریبا جایی گفته نشده.

2569 268 تک چشم،چشم جهان بین یا دجال

 

admin بازدید : 29 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

به دنبال حمايت شبکه هاي بي بي سي و صداي آمريکا از شاهين نجفي، خواننده هتاکي که در ترانه اخيرش به ساحت مقدس امام دهم شيعيان اهانت کرده بود، شبکه بهائي من و تو نيز براي اينکه از قافله حمايت از اين عنصر دين ستيز عقب نماند به دفاع از اين خواننده رپ پرداخت.

مجري شبکه بهائي من و تو که مي خواست با پاک کردن صورت مسأله از نفرت ايرانيان به اين خواننده هتاک بکاهد با وقاحت تمام، تلاش کرد وانمود کند که خشم و نفرت مسلمانان به دليل هتاکي هاي شاهين نجفي نبوده است و آنچه که واکنش مسلمانان را به دنبال داشته تنها به خاطر فتواي آيت الله صافي گلپايگاني -که در خصوص جسارت کنندگان به امام يازدهم صادر شده است- بوده است که بر روي وب سايت اين مرجع منتشر شد.

وي به اين هم اکتفا نکرد و طي دروغي آشکار مدعي شد انتساب فتواي اين مرجع به شاهين نجفي از سوي خبرگزاري فارس صورت گرفته است!! مجري من و تو در تأييد دروغ آشکارش گفت: «نکته اينجاست که فتواي آيت الله صافي گلپايگاني دو هفته قبل از اينکه ترانه شاهين نجفي منشر شود صادر شده بود!»

لازم به ذکر است که فتواي آيت الله صافي گلپايگاني کلي بوده و شامل هر کسي که به ائمه اطهار توهين کند مي شود پس بر فرض که فتواي آيت الله صافي دو هفته قبل صادر شده باشد شامل شاهين نجفي نيز مي شود.

اين در حالي است که فتواي ارتداد که از سوي آيت الله مکارم شيرازي صادر شده است مربوط به زمان بعد از انتشار ترانه شاهين نجفي است.

در استفتائي از آيت الله مکارم شيرازي سؤال شد که "اخيرا فردي به نام شاهين نجفي از خوانندگان موسيقي در خارج از کشور در قالب متن شعر و ارائه تصويري موهون به امام دوازدهم شيعيان، امام يازدهم و گنبد مقدس امام هشتم شيعيان توهين کرده است. لطفا تکليف شرعي شيعيان و دوستداران اهل بيت را مشخص کند."

آيت الله مکارم شيرازي در جواب اين استفتاء فرموده اند: «هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم و توهين آشکار به آنها اگر از سوي فرد مسلمان صورت گيرد، موجب ارتداد است.»

گفتني است، شبکه بهائي من و تو که در به استهزاء گرفتن مقدسات و اعتقادات ايرانيان يد طولايي دارد عجيب به نظر نمي رسد که اينگونه از عناصر مرتد و هتاک به مقدسات اسلامي دفاع کند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سلام.من آرمین پورصادقی هستم دانش آموز دوم عمران. این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی اطلاعاتی که باید بدانید افتتاح شده و هم اکنون پروژه وبلاگ نویسی من میباشد. امید وارم از مطالب لذت ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 8,890